who is gonna win?

View previous topic View next topic Go down

Who is gonna win?

13% 13% 
[ 6 ]
20% 20% 
[ 9 ]
16% 16% 
[ 7 ]
9% 9% 
[ 4 ]
2% 2% 
[ 1 ]
2% 2% 
[ 1 ]
4% 4% 
[ 2 ]
4% 4% 
[ 2 ]
4% 4% 
[ 2 ]
24% 24% 
[ 11 ]
 
Total Votes : 45

who is gonna win?

Post by Gerry on Wed Nov 18, 2009 5:16 am

now that the 1st selection is almost over... who will be the winner of the SoS2???

btw the deadline for 1st match wasn't the 16.11??
avatar
Gerry
I am a Babo in real life!
I am a Babo in real life!

Age : 31
Location : ... ur wet dreams!

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Ya˘ on Wed Nov 18, 2009 8:27 am

Yes it was it's my fault.

Crystal is only available around midnight, hour when I'm not there or already sleeping or dead, so I didn't play it but if you're willing to playt I'm sure we're going to find time for it soon, my apologies for overtaking the deadline.

btw tonight I wasn't there at all. If Crystal wanna take over it let's go man you go to round 2 but you hav'ent defeated me!!!!

Really you can, but you know, midnight is the worst hour for me, best would be in the afternoon, so let me me know if you can play at this hour, otherwise it will be difficult.

Thanx


Last edited by Ya˘ on Thu Nov 19, 2009 4:42 am; edited 2 times in total
avatar
Ya˘
Babo Spam-a-lot
Babo Spam-a-lot

Age : 31
Location : France
Clan : @

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by dad0 on Wed Nov 18, 2009 1:58 pm

i need to protect my position

my corner

my living

nostrad will win this tourney

dad0
Babo Spam-a-lot
Babo Spam-a-lot


Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Adm on Thu Nov 19, 2009 7:07 am

Crystal
avatar
Adm
Quality Poster.
Quality Poster.

Location : Hungary
Clan : Insomnia

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by dizzy on Thu Nov 19, 2009 7:15 am

Devil

I think Razz
avatar
dizzy
Friendless Babo
Friendless Babo


Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Cyber on Thu Nov 19, 2009 8:46 am

I raise 80.000 on this russian dude Miramax

please nobody call this pot
avatar
Cyber
I am a Babo in real life!
I am a Babo in real life!

Age : 24

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Nova on Thu Nov 19, 2009 2:44 pm

ALL IN for Bots ?



As long as Kai doesnt, i dont care ahahah
Love ya Kai Very Happy
avatar
Nova
Friendless Babo
Friendless Babo

Age : 24
Location : Germany
Clan : inFlamous

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by DavyJones on Sat Nov 21, 2009 6:19 am

bull beat me, so only he can win this tournament Twisted Evil
avatar
DavyJones
Babo Spam-a-lot
Babo Spam-a-lot

Age : 35
Location : Poland/England
Clan : Clanless

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Claymore on Sat Nov 21, 2009 10:54 am

cheers cheers Bullet's FAN CLUB cheers cheers

Claymore
Babo Spam-a-lot
Babo Spam-a-lot

Age : 23
Clan : Old Ballz

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Mirax on Wed Dec 16, 2009 9:02 am

Final: Bull vs Zikky. ;DD
avatar
Mirax
Spamming Babo
Spamming Babo

Age : 20
Location : Moscow

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by MattStifler on Mon Apr 05, 2010 4:47 am

Bullet's fan club forever cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
avatar
MattStifler
Spamming Babo
Spamming Babo


Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Negative on Mon Apr 05, 2010 4:56 am

WTF you should take a look at the date before u post

Negative
I am a Babo in real life!
I am a Babo in real life!

Age : 26
Location : Portugal
Clan : \v/

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by cmnndr on Tue Apr 06, 2010 7:56 am

STFU noob.Being a fan is timeless Twisted Evil
avatar
cmnndr
Quality Poster.
Quality Poster.


Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Negative on Tue Apr 06, 2010 8:09 am

STFU u too >.<

Negative
I am a Babo in real life!
I am a Babo in real life!

Age : 26
Location : Portugal
Clan : \v/

Back to top Go down

Re: who is gonna win?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum